poniedziałek, 30 stycznia 2012

Pamiętam jak robiłam to zdjęcie w głowie pustka nie wiedziałam jak dalej potoczy się to wszystko na niczym i na nikim mi nie zależało spałam cały czas to głupie, ale nigdy nie zdawałam sobie sprawy z tego jak jeden chłopak może przewrócić całe moje życie do góry nogami. A jednak tak się stało teraz zupełnie inaczej patrzę na życie, miłość jestem bardziej ostrożna. Obecnie  mam wspaniałego chłopaka na prawdę takiego mężczyznę to jak mówi moja babci ''ze świecą szukać'' jestem na siebie bardzo zła bo te wszystkie wydarzenia  sprzed roku sprawiły, że trudno mi jest mówić o uczuciach a słowo ''kocham Cię'' w ogóle nie przechodzi mi przez gardło jestem wkurzona bo nie staram się żyć przeszłością, ale ta pustka i  beznadziejność  bo inaczej nie potrafię tego nazwać czasami powraca. Chciałabym już zapomnieć o tym co było, ale zupełnie nie wiem jak mam to zrobić. 

2 komentarze:

  1. tylko ten kto się zgubił może odnaleźć prawdziwego siebie ;)


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w podobnej sytuacji, naprawdę niefajnie.
    Trzymaj się ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń