wtorek, 6 grudnia 2011

Mikołaj ;)

Pamiętam jak byłam mała ten dzień był wyjątkowy pod każdym względem nigdy nie zapomnę zapachu paczki od św.Mikołaja wszystko przesiąknięte było zapachem mandarynek i pomarańczy .. ahhh, aż łza w oku się kręci przypominając sobie tamte chwile beztroski, szczęścia. Pamiętam jak chodziłam po południu do babci u niej zawsze też coś zostawił Mikołaj opowiadała nam wtedy w jakich okolicznościach spotkała św. Mikołaja z zapartym tchem słuchaliśmy tych opowieści  na szczęście takie chwile pozostają w pamięci do końca życia, nawet jeśli już nie ma między nami niektórych osób miło jest powspominać najpiękniejsze chwile swojego życia czasami jednak takie wspomnienia kończą się łzami, ale tak już czasami bywa ! pozdrawiam Was ciepło blog ma już ponad rok ! :):) a to co dzisiaj przyniósł mi Mikołaj ;))

3 komentarze:

  1. kiedyś też będziesz wspominała teraźniejsze chwile z łezką w oku... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie KONKURS zorganizowany wraz z firma Donegal :) ZAPRASZAM!!:)) no i mam takie same majtusie!

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOO taki mini ogrzewacz kupiłam koleżance też na Mikołajki i tez z Mikołajem ;)

    OdpowiedzUsuń